خانومااا بچهای شمام اب دهن میریزن؟

۵ پاسخ

ی مدتی بود آب دهنش زیاد می اومد متوجه شدم ب خاطر دندونشه

یسسسسس

برای دندونه،
خوبه که آب دهنش میاد
دختر من آب دهنش نمیاد موقع دندون اسهال میشه و بدجوری میسوزه،

الان دو روزه اینطوری هر وقت میخاد دندون دربیاره اینجوری میشه

جدیدا خیلییییی😬

سوال های مرتبط

مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی