۷ پاسخ

واسه چی؟

خوش بحال اداریا

بله تعطیله

اره لعنت شده ها

همسر من چند ماهه ۵ شنبه تعطیل شدن یک ماهی هم میشه چهارشنبه ها هم اضافه کردن تعطیل شدن

اره شنبه ادارات دولتی تعطیل هستن

اره ماهم شنیدیم

سوال های مرتبط

مامان انیلا مامان انیلا ۵ سالگی
مامان 🌱الیسا🌱 مامان 🌱الیسا🌱 ۵ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۵ سالگی