۴ پاسخ

من برا پسرم شربت بی بی کولیک دادم خیلی خوب بود کلا معجزه کرد

تصویر

همشون مث همه باید دوران بگذره .من پدی لاکت و کولیکز میدادم ولی بازم یکم گریه داشت البته کمتر کنارشم صدای سشوار و پستونک خیلی اوضاع بهتر بود

من پستونک واسم کارساز تر بود

کولیک ایز خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان دیارا مامان دیارا ۱ سالگی
مامان دخملی😍 مامان دخملی😍 ۱۷ ماهگی
مامان آقا رادمهر🩵 مامان آقا رادمهر🩵 ۱۷ ماهگی
مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 مامان نفسی👼🧚‍♀️🔮 ۱۷ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی