۳ پاسخ

آمپول ریه زدنش واجبه؟
چرا من دکترم برام ننوشته پس🫠

چون قند میبره بالا

من دیابت دارم و آمپول ریه هم زدم تو 28هفته ولی چون قند داشتم بیمارستان بستری شدم یک شب

سوال های مرتبط

مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان بیمه امام رضا💚 مامان بیمه امام رضا💚 هفته سی‌وپنجم بارداری