من 36 هفته زایمان کردم بچم ریه هاش کامل بود
۳۸ که بچه کامله نیاز به آمپول ریه نیست
منم دیابت دارم دکترم گفت ۳۸ هفته تموم بشه سزارین میشی
از ۳۷هفته ب بعد بچه کامله
۳۸ هفته ک دیگه آمپول ریه نمیخواد
کسی ک زودتر ۳۶ میخواد زایمان کنه آمپول ریه میخواد .
اونم دیابتی باشه باید بستری بشه و ...
امپول ریه بخاطر زایمان زود رس میزنن دیه معلوم نی کی زایمان کنی من خودمم الا دیابت دارم امپول ریه بهم دارن میزنن بیمارستان بستری عسم انقباض هم دارم بچمم خل پایین اومده معلوم نی چق بمونه
اگر احتمال زایمان زودرس بدن تو بیمارستان بستریت میکنن و بهت تزریق میکنن
اخه امپول ریه قند را میبره بالا شما که دیابت داری باید تحت نظر تزریق بشه بهت
۳۸بچه کامله.امپول ریه زمانی ک دیابت دارین باید بستری بشین چند روز
من یه خانم دیگه هم دیدم گفتن خانم هایی که دیابت بارداری دارن ۳۸ هفته زایمان میکنن .این رو پزشک بهتون گفته؟!
من دیابت گرفتم دو سه هفته است ولی دکتر بهم نگفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.