۵ پاسخ

بستری میشی و می‌زنن

دکترم گفت خود آمپول ریه قند رو میبره بالا و خطرناک ولی اگه لازم باشه بستری میکنن و بعدامپول رو میزنن تا قندت نرمال بشه و مرخص شی

برا منکه نداد.🥹

بله برا من که دیابت داشتم دکتر تجویز کرد

زایمان زود رس

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۱ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری