همه میزنن.منم زدم ۴تا بتامتازون تو دو روز
برای اوناییه ک احتمال داره زایمان زودرس داشته باشن مثلا دهانه رحمشون باز شده یا درد زایمان زود اومده سراغشون یا مادر فشارش خیلی بالاس امپول ریه میزنن ک ریه بچه زود تشکیل بشه
شیش تاآمپول بتامتازون که طی دو روز باید بزنیش دوروز ،روزی سه تا
کسایی که مستعد زایمان زود رس هستن من بخاطر استریک زدم دکتر گفت بزنی خیالت راحته یه موقعی بچه ندبه دنیابیاذ دستگاه نمیره بخاطر جنگ استرس و ترس داشتم
فک کنم برا کسایی ک زایمان زودرس دارن میزنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.