۴ پاسخ

من آسپرین رو از هفته ۱۳ مصرف میکنم.روزی یه دونه،دیابت ندارم.ولی قندم لب مرزه

سلام ن من دیابت ندارم

سلام عزیزم نه من مصرف نمیکنم

بله روزی دوتا مصرف میکنم

سوال های مرتبط

مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی