بچه ها دکترم برام پودر اکتی اید نوشت گرفتم میخورم خوبه؟؟؟؟

۵ پاسخ

من دوماه ابان و اذر مصرف کردم ،فعلا ماه پیش که باردار نشدم این ماهم اقدام کردم فعلا علایمی از بارداری نمیبینم تا چند روز دیگه موعدمه

سلام دکتر منم بهم داده
شما راضی بودین ازش؟
تاثیری هم داشت ؟؟؟

دکترت کیه عزیزم؟

درخواست دوستی بده لطفا عزیزم
براچیه

چقدر خریدی ؟

سوال های مرتبط

مامان‌آینده😍🥺 مامان‌آینده😍🥺 قصد بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد