بعد آنومالی چه سونو بعدی چند هفتگیه

۳ پاسخ

یک سونو حدود۳۰ هفته میری یک سونو هم ۳۶ هفته و تمام
حالا اگر دکترش گفت که بینش بازم باید بری

سونو وزن ۲۸ هفته تا ۳۶ هفته هست

سونو وزن ۳۰ هفته بع بعده

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان و آوینا مامان آیهان و آوینا روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا و تو راهی مامان نیلا و تو راهی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها👧👧 مامان دوقلوها👧👧 هفته سی‌ودوم بارداری