ایاگریه برا جنین خطرناک است

۴ پاسخ

خطرناک نیست ولی خوش آیندشم نیست!

ن فقط عصبی میشه

هورمون کورتیزول ترشح میشه و براش خوب نیست سعی کن دوری کنی از گریه کردن

باعث ناراحتیش میشه ولی نه پیش از حد

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر ۶ ماهگی
مامان فرهان ‌و آوین مامان فرهان ‌و آوین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی