۵ پاسخ

قرص آسپرین مصرف میکنی؟به دکترت نگفتی؟

ببین فشارت بالا نیست

عزیزم خواهر منم این جوری بود رگی از بینش پاره شده بود رفت با دستگاه سوخت واسش

عزیزم برو دکتر خدایی نکرده خطر نداشته باشه

هرروز خوب نیست پلاکت خون میاد پایین برو دکتر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙 مامان پسرم💙💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان علیسان  کوچولو مامان علیسان کوچولو روزهای ابتدایی تولد