کمر درد خفیف شبیه پریود طبیعیه؟

۳ پاسخ

اره عزیزم تا آخر چهارماهگی طبیعی هست

هر دردی که شدید نباشه و با استراحت کردن برطرف بشه طبیعیه تو بارداری.

من یهو دردام شروع شده کمردرد درد زیر شکم حتی پهلو کشاله رانم ولی یک مقدار خفیف قابل تحمل اگه نمیتونی تحمل کنی برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان جوجه‌هام💖💙 مامان جوجه‌هام💖💙 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری