اگر خدای نکرده ابریزش یا خون ریژی داشتی برو دکتر باتغیرات تو ترشح وگرنه طبیعی
نه من دکتر رفتم گفت بستگی به طول سرویکس داره منم دوقلو دارم گفت استراحت باید بکنی من خیلی درد داشتم بهم شیاف داد البته خطر ناک نیست ولی در کل دکتر برو بهتره
اره عادیه
درد پریودی فقط بعد مرگمون طبیعی نیست😂😂دو. از جونمون البته
بله عزیز دوقلو داری؟
اره عزیزم
بله عزیزم طبیعیه منم داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.