شماها مگه آب قلم فریز نمیکنید دوستان؟؟؟

۵ پاسخ

نه عزیزم به بقیه باشه همچین میگین با نظر دکترش پیش برو چون اینجا نظرات زیاده

چرا گهگاهی میدم ولی غذای خودمونو دوست داره
بین دوهفته تا یک ماه بیشتر نباید بمونه فریزر

من فریز میکنم خیلی خوبه

من یکی دوبار کردم هر وقت ریختم تو غذاش اسهال شد دیگه استفاده نکردم

من میزارم

سوال های مرتبط

مامان سیروانC᭄ᥫ᭡ مامان سیروانC᭄ᥫ᭡ ۱۴ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۷ ماهگی
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۲ سالگی
مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی