۸ پاسخ

طبیعیه عزیزم استرس نداشته باش

منم همینجوریم

غربالگری ک انجام بدی دیگه مشخص میکنه

هفته های اول اینجوریه ولی اگه ادامه داشت حواست باشه کارسنگین نکن ممکنه جفتت پایین باشه چون منم اینجوربودم غربالگری ک انجام دادم گفت جفتت پایینه البته من هفته های اول کارسنگین زیاد انجام دادم

اگه لکه بینی نداری معمولا بعد سه ماه علائم ها کمتر میشه

مگه شیافت نمیزنی

منم همین جوری شدم 🥺

منم همینم

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته نوزدهم بارداری
مامان محمد صالح 😍🫀 مامان محمد صالح 😍🫀 ۵ ماهگی
مامان مامانی  منتظترم مامان مامانی منتظترم هفته سیزدهم بارداری