خانما چیکار کنم حالت تهوم کم بشه

۱۱ پاسخ

منک دمیترون میخورم

ی کم تو آب جوش زنجبیل بریز خیلی کم اندازه نوک قاشق هم بو کن هم بخور صبحا حالت تهوع خوب میشع

ببین موز،سبزی نعناع تازه واسه حالت تهوع خوبه

ولی خودت باید قلق خودت بیاد دستت ببینی چیکار که بکنی کمتر میشه و یکم میتونی یچیز بخوری مثلا من سردیجات که میخوردم همراه غذام مثل دوغ و ماست دوتا قاشق میتونسنم یچیزی بخورم

من آبلیمو بو میکردم هرروز صبح زود دمیترون میخوردم تا یکم بهتر بشم تا حالت تهوع میگرفتم یچیزی میخورم که معدم پر بشه معده خالی حالت تهوع رو بیشتر میکنه تو گهواره دیدم یسریا میگفتن زنجبیل تازه بنداز تو چای بخور

من ابلیمو 😋

من خیارشور میخورم بعضی وقتا میندازه امتحان کن

سیرابی بخور شاید بدت بیاد ازش منم اصلا دوست نداشتم ولی چند باری به زور خوردم تا خوب شدم

من آلوچه میخورم بهتر میشم

من فقط با لواشک و رب انار اینا تهوعم رفع میشه

هیچ کاری نمیشه کرد فقط باید این دورانو بگذرونی😭

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان آرام مامان آرام هفته بیست‌وهشتم بارداری