5 تا خیار خوردم اشکال نداره؟ خیلی خیلی حالت تهوم کم میشه

۱۱ پاسخ

وااا چ اشکالی

دیووونه چطوری خوبی

ن فقط یکم چایی نبات بخور

به نظرم هرچی زیادش خوب نیس 🥰

خیله خوبه خیار
منم هر چی میخورم بالا میارم ولی خیار میخورم اصلا این یکیو بالا نمیارم

وای منم همینطور امروز یکی دو تا خیار خوردم یکم بهتر شدم ولی اصلا حالت تهوع ولم نمیکنه😭😭

ن چه اشکالی داره عزیزم

احتمالا طبیعت خیلی گرمه که با خوردنش تهوع کم میشه چون کسانی که طبع سرد دارن با خوردن سردی و خیار تهوعشون کم میشه

ن فقط سردیه امکان داره نفخ کنی یکم

چرا باید اشکال داشته باشه؟؟؟

نه چرا بد باشه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته هفدهم بارداری
مامان مامان نور مامان مامان نور هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان تی تی💗🌸 مامان تی تی💗🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان علی جوجه ودخملم مامان علی جوجه ودخملم هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد