۳ پاسخ

خب خوردی دیگه نوش جونت حالا بگیم بده یا خوبه چ فرقی داره. تو فکرش نرو عزیزم ولی توی هیچ غذایی زیاده روی نکن مخصوصا چیزای تند

میگن چیزای تند و ترش خوب نیست

نخوری بهتره حالا یکبار اشکال نداره

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد