خانوما من بچم سرماخورده چی بدم بهش

۵ پاسخ

دختر منم الان سه روز مریضه خیلی اذیته. خوب نمیشه

یکم بهش استامینوفن دادم با قطره بینی

پلارژین عزیزم

پلارژین عالیه

حتما قطره بینی بزن چون خلطشم از بین می‌برد و شربت خود داروخانه بگی میدن

سوال های مرتبط

مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 مامان علی سام و تو راهی 🩵🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری