۴ پاسخ

آره عزیزم استفاده کن اگ میخک داری اونم خیلی خوبه سریع آروم می‌کنه

آره فقط تف کن اضافشو

سلام عزیزم ، قرص استامینوفن بذار روی دندونت بمونه ، کم کم آب میشه ، دردش آروم می‌کنه

استفاده كن چيزي نيست فقط قورت نده

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🩷 مامان فندوق 🩷 ۸ ماهگی
مامان کیانا ودلانا ♥️ مامان کیانا ودلانا ♥️ هفته سی‌وهشتم بارداری