۳ پاسخ

نان یه شیرخشک معمولی و البته خوب توی بازار
کمبود وزن داره بچه تون ؟
اگر کمبود وزن داشته باشه سیمیلاک نئوشور وزن دهیش خوبه

من تازه شروع کردم نان ۲.میدم میخوره وزن دهی یک هم میدادم تغییر نداشت

مزشو ک تست نکردم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🪻🪻 مامان دوقلوها🪻🪻 ۱۴ ماهگی
مامان نینی کوچولوم❤️ مامان نینی کوچولوم❤️ ۶ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱۳ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته نوزدهم بارداری
مامان سید محمد علی مامان سید محمد علی ۱۲ ماهگی