خانما ۳۸هفته و ۴روز برا سزارین چطوره؟

۴ پاسخ

خانما گروه بارداری ، گپ‌، دورهمی مامانا دارم هممونم بچه های کوچیک ۴۰۴ داریم 😁 گروه داخل روبیکاس
هر کی خواست بگه بهش لینک بدم🫀😘

عالیه

خوبه من ۳۸و۲ام

عالی.

سوال های مرتبط

مامان دیارا مامان دیارا هفته سی‌وششم بارداری