خانما من ۳۱ هفتمه. اب دور جنین ۲۳و نیم خطر داره

۳ پاسخ

اره زیاده

اگه دیابت بارداری نداری خطرناک نیست

باید رعایت کنی بیاد زیر ۲۰

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترام مامان مامان دخترام ۵ ماهگی
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان نیهان مامان نیهان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد