برا من 9/5 بود کلی مایعات و هندونه خوردم تازه شده 10/5
نبایدزیر ده باشه...
ن عزیزم سر دخترم برا من ۸ هم شده بود
مایعات زیاد بخور فقط
آب زیادبخور هندونه بخور...خوب میشه....خیلیم بد نیست فقط مایعاتوزیادکن
فک کنم کم باشه برای هفته ی شما
من امروز سونو داشتم ۱۷ بود گفت نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.