۹ خوبه دیگ برا منم ۹ میگن خوبه البته من ۳۵هفتم
آب زیاد بخور مایعات ومیوه های آب دار بخور میره بالا،لب مرزه من ۸بودم رعایت کردم شد۱۳
مال من ٦بود الان نميدونم چند رسيدع🫠
اگر قندت اوکی هست ،هندونه و مایعات و دلستر بخور
آب دور بچه منکه ۵ هستش🥲شیش روزه تکون نخورده بچم سرم تراپی نوشتن واسم امروز میخوام دوباره برم سونو بدم ایشالله که بیشتر شده باشه
مایعات زیاد استفاده کن اره کمه
اره خطرداره برا من۱۲س میگن لب مرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.