اب دور بچه کم باشه خطر داره؟؟؟؟

۹ پاسخ

به من تو سونو گفتن آب ماکزیمم هست ۲۲ بود تو ۳۵ هفته
خیلی هم اذیتم خودم ، فشار و درد زیاد دارم بخاطر همون بزرگی کیسه آب
یکی میگفت کیسه آب نشتی داشته ، استراحت میکرده ، میگفت خیلی کم بلند میشدم فقط اضطراری و تا آخرای ۹ ماه خودش و کشونده و بعد زایمان کرده ، بازم دکتر میگه چیکار کنی بهتره

سلام گلم
منم آب دور بچه ام دو سه ماه آخر بارداری تقریبا بین ۷ تا ۹ و این آخری ۱۱ میچرخید با اینکه من خیلی تلاش میکردم بره بالا اما خیلی تغییر نمی‌کرد ولی سعی کردم حداقل ثابت نگهش دارم که پایین تر نیاد چون خطرناکه
روزانه ۳ تا بطری آب و چندتا لیوان شیر و دلستر میخوردم و این ماه آخر هندوانه خیلی خوردم
در ضمن با مشورت پزشکم سرم هم تو خونه میزدم
و اینکه با نظر پزشکت اگر گفت مرتب سونو برو چون خیلی مهمه و حرکات بچه رو هم چک کن
من دو هفته ای یه بار تقریبا میرفتم پیش دکترم سونو
و اینم بهت بگم استرس نداشته باش و فقط سعی کن مایعات مصرف کنی و زیر نظر چک بشی ان شاءالله به سلامتی و شادی نی نیت رو بغل میگیری

هرروز ان اس تی بده

به ۵ برسه باید بچه رو در بیاری‌ وگرنه توی خشکی میمونه

آره
آب هندونه بخور تند تند چند روز دیگه باز برو سنو
بجا لیوان آبی که باید بخوری آب هندونه بخور

اره ختم بارداری میدن اگه لب مرزباشه

بله عزیزم مایعات و هندوانه زیاد بخور

اره چنده آب‌دور بچت

اره گلم.

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترام مامان مامان دخترام ۵ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان سلین و ماهلین🎀 مامان سلین و ماهلین🎀 ۵ ماهگی
مامان نور زندگیم مامان نور زندگیم هفته سی‌ونهم بارداری