نه چیز مهمی نیست فقط حواست به تغذیه ات باشه بیشتر از قبل چیزای مقوی بخور ، بچه منم همینجور بود ولی خداروشکر مشکلی نداشت
والا به من اول گفتن احتمال سندروم داره رفتم سلفری درس بود . بعد گفتن اندازه ران پا خرابه بعد گفتن وزن خیلی کمه الانم دنیا اومده ماشالله همش درست فکری نباش
والا ما که نفهمیدیم کم باش خطر بزرگتر باش مشکل برامن یه کم بزرگ بود دکتر گفت شاید قند مخفی داری ترسوند ۱۰ بار ازمایش دادم هیچی نبود چند دکتر نشون دادم گفت همه چی سونوت اکی فقط بچه یه کم رشدش خوب بوده
وزنش کمه، دکتر دارو و رژیم میده خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.