مامانا آب دور بچه رو ۸ باشه خطر داره ؟؟

۵ پاسخ

برای منم هشت بودروزی سه لیتر اب معدنی میخوردم و چند باری ام‌هندونه بعد دو هفته شد چهارده

علامت اختصاصی اب دور جنین چی نوشته میشه در سونو؟

کمه
خیار بخور تا میتونی

سعی کن مایعات زیاد بخوری با دکترت هم مشورت کن هرچن میگن از ۸ ب بالا خوبه بشرطی که حتما مایعات زیاد بخوری

آخرای بارداریه تحت نظر باشی هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان دخترام مامان مامان دخترام ۵ ماهگی
مامان فرهان💙نورهان💖 مامان فرهان💙نورهان💖 ۶ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر محمد مامان امیر محمد روزهای ابتدایی تولد