بعد ازمایش گلوکز دیگ ازمایش تموم میشه یا بازم هس؟؟

۶ پاسخ

گلوکز برا چند هفته ست دوستان ؟

فک کنم تموم بشه

من 35 هفته سونو دادم گفت وزن جنین زیاده مجدد فرستاد آزمایش دیابت، یکسری هم ۳۲ هفته فرستاد چک تیروئید، فکر نمی کنم قابل پیش بینی باشه

تموم میشه مگر مشکلی خدای نکرده پییش بیاد

بستگی ب دکتر داره ولی آزمایشی نیست بعد از آزمایش گلوکز.

ارع سوال منم هس 🫢

سوال های مرتبط

مامان پناه
کوچلو مامان پناه کوچلو ۸ ماهگی
مامان آیتک قوقولی🥰 مامان آیتک قوقولی🥰 ۷ ماهگی
مامان آوا  🐣🩷 مامان آوا 🐣🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسس🌸🩷 مامان پرنسس🌸🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری