مردیم از گرما تواین گرما باید بریم خاکسپاری

تصویر
۶ پاسخ

زنجان ۳۸ ما پذیدیم خیلی اوضاع رد کولر هم نداریم الان

بچه ها رو نبری خاک سپاری عزیزم

بچها رو‌نبر خیلی گرمه

خاکسپاری کی شهین جون

کرمانشاه دیگه شده جهنم

مشهد باز عااالی شده

سوال های مرتبط

مامان ♥️گوگولی♥️ مامان ♥️گوگولی♥️ ۳ سالگی