۲ پاسخ

من از ۶ ماهگی دادم پوستشو میکنم یا میندازم تو فرنیاش با فرنی بپزه یا له میکنم با موز و میوه های دیگ میدم

از۶ماهگی میدم پوستش میگیرم میریزم تو فرنیش

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان دوقلو ناز🩷🩷 مامان دوقلو ناز🩷🩷 ۱ سالگی
مامان سلین خانم😍🐥 مامان سلین خانم😍🐥 ۱۶ ماهگی