عصرونه چی دادید به بچها؟

۶ پاسخ

موز و شیر بادام

پنکیکو خربزه بعدسم شیر خورد

سویق بهش دادم، نهارم نخورده بود

پنکیک

اش رشته

چون ناهار فقط،دو قاشق برنج خورد از غذای خودمون
عصرونه اش و سوپ دادم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۲ سالگی
مامان برسام🤍 مامان برسام🤍 ۲ سالگی
مامان عطرین و آریا🩷🩵 مامان عطرین و آریا🩷🩵 ۲ سالگی
مامان لیام 👶🏻 مامان لیام 👶🏻 ۲ سالگی
مامان آنیسا مامان آنیسا ۲ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی