سلام ۲۹ هفته ۱۳۹۰ خوبه وزن بچه

۲ پاسخ

اره فک کنم
من سی هفته رفتم ۱۴۷۰بود دکتر گفت خوبه

اره خوبه من 30هفته رفتم 1600بود

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان ماهلین🎀💗🤰 مامان ماهلین🎀💗🤰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامانیا مامان مامانیا ۸ ماهگی
مامان آیهان ونویان♥️ مامان آیهان ونویان♥️ ۳ ماهگی
مامان شاه پسر🩵🦅 مامان شاه پسر🩵🦅 ۵ ماهگی
مامان گندم جان مامان گندم جان ۲ ماهگی