۹ پاسخ

یعنی میخوام فرار کنم از این دنیا فقط یکم بخوابم

بی نظیررررررره عالللللللیه

من پسرم دوسال و سه ماهشه یدونه هم تو دلی ۱۳ هفته دارم

دختره منم یکسال و ۴ماهشه و من ۳ماهه باردارم

من دخترم دوسال و هشت ماهشه سختیش اینه هنو شیر میخوره و پوشک میشه

من دخترم ۲۰ ماهشه خودم رفتم تو ماه پنجم
خیلی سخته

من🥰پسرم ۸ ماهشه،منم باردارم ،چهار ماه رو تموم کردم😉

سلام عزیزم من دخترم ی سالش بود که سردوقلوهام باردارشدم الان دوقلوهام دیگه ۱۱ ماهشونه خداروشکر خیلی شب و روزای سختی بود بااینکه مادرم و خواهرامم ۲۴ ساعته کمک حالم بودن ولی خداروشکر الان هم دختر بزرگم عاقل ترشده همم دوقلوها ی کم جون گرفتن و بهترشدن

بیا گروه ایتا

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته پانزدهم بارداری
مامان نورسا✨🤍 مامان نورسا✨🤍 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق 😍🌰😍 مامان فندق 😍🌰😍 ۳ ماهگی