کیا باردارن و اسهال دارن چیکار کنم خوب شه

۸ پاسخ

برای اسهال درمان خونگیش سیب پخته با دارچین و کمی زنجبیل بخور سیب رو نثل کمپوت بپز یا گاهی دکترا میگن نوشانه گاز دار یا دوغ ترش بخور برای من سیب پخته آب رو اتیشه و سریع خوب میشم

اسهال علائم بارداری میتونه باشه

چای خشک رو‌تفت بدین رو ظرف خشک
پودرش کنید و خالی بخورین بعدش میتونید اب بخورید
قهوه هم خوبه

منم همینم هنوز که خوب نشده

سیب و موز بخور منم اولش اینجوری بودم بعد دکترم چندتا مکمل بهم داد بخاطر اونا برعکس شده

بیرون روی از علائم بارداریه

موز بخور کته خوبه

من اسهال دارم

سوال های مرتبط

مامان نورسا✨🤍 مامان نورسا✨🤍 ۲ ماهگی
مامان مامان جوجه ها🐣💛 مامان مامان جوجه ها🐣💛 هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته یازدهم بارداری
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان بذر‌ امید🌱 مامان بذر‌ امید🌱 هفته سیزدهم بارداری
مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی