نه من یه سری رفتم گفت آزاد
من تکمیلی دارم هیچکدوم بیمه قبول نکرد جفتشم هم آزمایش ها هم سونو ها آزاد دادم
بستگی به قرارداد تکمیلی داره برخی قراردادها خدمات خوبی میدن.
من امروز آزمایش ان تی دادم با تکمیلی شد صفر. بیمه پارسیان
نه نی البته بستگی به بیمه که داری داره ولی اکثرا نیست
ان تی هست آنومالی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.