۷ پاسخ

من بیمه تکمیلی دانا دارم هم آزمایش هم سونو رایگان بود

اره ولي بايد اول كل مبلغ رو بدي بعد بهت فاكتور ميدن

میشه من بیمه تکمیلی دی داشتم شد

از من کد رهگیری خواست نمی‌دونم با بیمه بود یا ازاد؟

اره باید جایی بری ک قبول کنن

انتی رو‌من دادم‌گفت بیمه نمیشه ازاده

میشه

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان نور مامان نور هفته بیست‌ودوم بارداری