۱۱ پاسخ

عزیزم جنسیت نی نی چیه

من انومالی ۱۸ هفته رفتم برا وزن گفت ۲۶۱ دکترم گفت وزنش خیلی خوبه زیاد هم هست

برا من 21 هفته 400 بود گفتن کمه لیدی میل دادن خوردم
25 هفته 800 شد باز گفتن کمه
32 هفته 2100 شد لیدی رو قط کردم الان نمی دونم چندم

صبحونه یدونه تخم مرغ بخور
مغزیات بادام گردو همراه پنیر
انجیر
بستنی

روزی به لیوان و شیر و خرما معجزس


قهوه نباید بخوری چون جلوی وزنگیریشو میگیره

نه به نظرم خوبه

سمنو بخور

الان وزنش مهم نیست، نگران نباش

گهواره زده ۲۳ هفته رو ۵۰۰گرم
وزن اصلی رو ماه ۹میگیرن

دکترت الان فرستاده سونو وزن یا خودت رفتی؟

من ۲۵ هفته و۳روز رفتم گفتن ۷۷۰ گرمه ‌کمه

مگه باید چند باشه؟

سوال های مرتبط

مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی
مامان روعید مامان روعید هفته سی‌وهشتم بارداری