مامانا تو هفته ی من وزن جنین ۸۴۶ گرم خوبه؟؟

۳ پاسخ

کنی وزنش پایینه سعی کن حبوبات و حلیم و مغزیجات خیلی بخور بستنی و دلسترم جا ننداز

بنظرم کمی پایینه چقدر زود رفتین واسه سونوی رشد؟!
اصولا از ۲۸هفته دکترا مینویسن که بالای ۱کیلو باشه..
من ۲۹هفتم تازه پر شد امروز رفتم رشد کفت ۱۴۵۹

نی نی من هنوز ۵۰۰ گرم نشده 😩

سوال های مرتبط

مامان روعید مامان روعید هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دخمل آسمونیم🖤 مامان دخمل آسمونیم🖤 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پَناه 👧🏻💗 مامان پَناه 👧🏻💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان معجزه خدا💙💙💙 مامان معجزه خدا💙💙💙 ۱۰ ماهگی