دوستان ویارتون تا کی اذیت‌کرد تا‌چن هفتگی؟؟؟

۱۴ پاسخ

من از پنج هفته شروع شد هنوزم دارم نمیدونم کی تموم شه

بچت پسره

رفتی سونو چیشد نی نی؟

من اونموقع سردخترم خیلی حالم بدبودتا۴یا۵ ماه همش بالا میاوردم واصلاهیچی نمیتونستم بخورم همش زیرسرم بودم بعدش خوب شدم ولی سرپسرم اصلا ویارنداشتم اصلا حالم بدنشد

تا ۱۶.۱۷ هفته بود

من از ۴ هفته شروع شد تا ۱۲ هفته
اگ ویار داشته باشید خیلی خوبه علائم خوبیه

۱۸ هفته ک کامل بشه

مال من فعلا هست ولی کمتر شده

من تا وسطای ۴ ماه داشتم دیگه کم‌کم قطع شد

هنوز که هست ببینیم تا بعد 🙁🙁

من همچنان ادامه داره....

من یک هفته ای هست بهترشدم

من از شش هفته شروع شدتاموقع زایمان

من اصلا هیچ علائمی ندارم حس میکنم اصلا حامله نیستم از چیه بنظرت نگرانی ندارع ؟

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🎀🙈🫀 مامان پرنسا🎀🙈🫀 ۲ ماهگی
مامان آلوچه☺️ مامان آلوچه☺️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته دهم بارداری
مامان پناه مامان پناه روزهای ابتدایی تولد