دخترا ویارتون تا کی ادامه داشت؟

۸ پاسخ

من ۱۳ دیگ پرید همه چی😑

هنوز هست

من تا ۱۲ هفته داشتم ویار دیگه تموم شد

منم تا ۱۵هفته داشتم در حدی که روزی دو سه بار بالا میاوردم و کلا غذا نمیتونستم بخورم میوه و سالاد فقط
چن روزه بهتر شدم

سردخترم تا١٨هفته شدیدوغیر قابل تحمل،سرپسرم تا١١هفته ولی کم وقابل تحمل

تا اخر 18 هفته داشتم

😥😥😥 خداکنه زودی تموم شه دیگ تحمل ندارم تحمل سرم و گشنگی رو ندارم دارم میمیرم دیگههه 🥲

من از وقتی که حامله شدم ۴و۵ روز اول حالت تهوع داشتم اصلا ندارم

سوال های مرتبط

مامان نورا نفس نهال❤ مامان نورا نفس نهال❤ ۴ ماهگی
مامان کوچولو موچولو مامان کوچولو موچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کوشولو جونی🤰 مامان کوشولو جونی🤰 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نَوا🩷 مامان نَوا🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آلوچه☺️ مامان آلوچه☺️ هفته بیست‌وهفتم بارداری