۱۳ پاسخ

ازمایش‌۱۲۰۰
سنو‌۸۵۰

سونو رفتم کمالیان تقریبا1/900

سلام عزیزم من رفتم ابن سینا1/300

خب سونو غربالگری چقدره؟

عزیزم۱۲۰۰

ازمایشگاه ازاد با بیمه تامین برای من شد۱۲۰۰
ازمایش غربالگری دوم دادم همون ازمایشگاه شد۳۱۰۰ گفت غربالگری اول دوتا ازمایش هست ولی این غربالگری دوم ۴تا ازمایش هست

آها
ممنونم

۱۱۰۰ عزیزم

۱۱۰۰ برا من هفته پیش

من دیروز زنگ زدم پرسیدم حدود ۱۲۰۰

هرجا یه قیمت میگن من۱۸۰۰ دادم ازمایش هم ۱۱۰۰

برا من ۱۱۰۰ شد

برا من ۱۲۰۰شد

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه 🐥🦋 مامان جوجه 🐥🦋 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندقی💕🌱 مامان فندقی💕🌱 هفته دوازدهم بارداری
مامان آریا وآرن👣👼 مامان آریا وآرن👣👼 هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی هفته یازدهم بارداری