دقیقا پایان ۱۲هفتگی رفتم وبرای آنومالی ۱۸هفته و دو روز نوبت گرفتم،دکترم فریما محمدیان بابلسر
🥰🥰😍😍😘😘😘❤️
انشالله سالم وصالح باشه فقط برامون
من بچه ی اولم پسره،رعیتی این بچه رو تو ان تی احتمال دختر داد
بچه ی اولت چیه؟
الهی آمین من این بارداریم علائم وحشتناکی دارم ازخداکمک میخوام فقط
انتی منظورته دیگه
سونو ۱/۴۰۰ و آزمایشش ۱/۱۰۰ شد
۱۲هفته و ۳روز رفتم
آنومالی ۱۸هفته کامل شد ۱/۵۵۰
الهی بحق عظمت این ماه به سلامت بگذره تمام این ماه ها برات
دکترم حضرت زینب هم کارمیکنه ولی من بیمارستان شفارو قبول دارم خیلی
به خاطر جای عملت
همسرم گفت دوست داشته باشی هرطورشده میبرمت خصوصی ولی بهش گفتم این خرجی که میخوای بدی واسه یه شب خصوصی به اونا بدی خرج من وبچم کن اونم گفت چشم
اگه خدابخواد اول مرداد،میرم بیمارستان شفا بابلسر(تامین اجتماعی)
چی میشه گفت از این گرونی ودرآمد کم مردم
ن زایمان دومم،اتمام حجت کردم که چقدرمیگیره و...وماه اخر منو در به در نکنه😂😂دکترکلی خندید،میگفت نگران نباش من ازهمه ۱۵میگیرم ولی ازت خیلی خوشم اومد آینده نگری همین طوری زایمانت میکنم🤣
من چندروز پیش رفتم ۱۶۰۰ گرفت
بعضی ها واقعا تواناییش رو ندارن خیلی هارو دیدم تومطب ماه اخر به خاطر هزینه در به در شدن
من با دکترم همین الان اتمام حجت کردم😂😂
مامان کنجد بارداری اولته؟؟؟
اره دکترخوبیه ولی پولکیه،البته خیلی ازدکترها الان پولکی شدن ازهمه بدتر دکترپهلوان
چون زایمان اختیاری انجام میده،مراجعه کننده زیاد داره
چون زایمان اختیاری انجام میده،مراجعه کننده زیاد داره
دکترخوبیه میشناسمش
انشالله که به خیر وخوشی برات بگذره وخاطره بشه برات،واقعا هزینه ها افتضاح شده
اره واقعا🤣خودم بچه ی فریدونکنارنیستم ولی اینجا رو دوس دارم خیلی،شهرهمسرمه
مطبش بابلسره،دکترمهربون وباحوصله ای خیلی
منم فریدونکنارزندگی میکنم،دکترم بابلسر وسونو بابل😅
بابلی هستین شما؟
دکترم فریما محمدیان
پشت تلفن واسه آنومالی نوبت نگیر،رفتی اونجا سونو ان تی حضوری نوبت بگیر،قربون محبتت انشالله بحق عظمت این ماه همه ی باردارها به یلامتی بچشون وبگیرن بغلشون خصوصا شماعزیزجان❤️راستی برای ان تی هم حداقل چندروز مونده نوبت بگیر
اره بازم ازدکترت بپرس،من بدون مشورت نوبت گرفتم ولی دکترم گفت خیلی موقع خوبی نوبت گرفتی
رعیتی کارش عالیه،واسه سونو ان تی رفتی برای سونو آنومالی هم نوبت بگیر،چون آنومالی سخت نوبت میده،من ۳۰دی سونو ان تی دادم،برای ۱۳اسفندنوبت گرفتم برای آنومالی،دکترمم گفت تاریخش عالیه،میشم ۱۸هفته و دو روز
من بابل،رعیتی رفتم ۱و۵۰۰
بستگی به شهرت وجایی که میری سونو داره
از من ۱۳۰۰ گرفت
آزاد کلافک کنم نزدیک ۳بشه چون من جایی که رفتم سونو و آزمایش باهم بود ۴۲۵۰دادم
حدود ۱.۵۰۰ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.