خیلی دوس دارم ناخن دخترم لاک بزنم میتونم🥺

۵ پاسخ

ضرر داره

منم خیلی دوست دارم و خیلی هی وسوسه میشم ولی نزن چون هم ناخناش خراب میشه هم سربش جذب بدنش میشه

نزن فدات شم شیمیاییه گناه دارن

پاهاش بزن دستشو می‌کنه دهنش

دستشو دهنش میکنه عزیزم
مخصوصا لاک داشته باشه بیشتر براش جلب توجه میکنه

سوال های مرتبط

مامان سمرا و نی نی مامان سمرا و نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی