لاک از کی میشه ب دخترم بزنم؟

۳ پاسخ

زیر سه سال به نظرم نزن چون تا قبل اون نمیفهمه دستشو میخوره لاک خب مواد مضر داره برا بچه خوب نیس

اگه دستش نمیزاره دهنش بزن براش

توصیه نمیکنم تا حداقل ۲سال صبر کن
دستشو میکنه دهنش همه شیمیاییه

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی
مامان آرشام🩵 مامان آرشام🩵 ۱۱ ماهگی
مامان افرا گلی❤️ مامان افرا گلی❤️ ۱ سالگی
مامان آنیسا جانم💓 مامان آنیسا جانم💓 ۱۵ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱ سالگی