میشه برا دخترم لاک بزنم اشکال نداره؟؟؟

۸ پاسخ

من که ناخن پاهای دخترمو میزنم ولی دستاشو چون دهنش میکنه لاک نمیزنم

نزنی بهتره هنوز کوچیکه

من یک سالگی واسش زدم البته بعدتولدش.زودهم پاک شد

ن نزن

نزنی بهتره
چون بچه هنوز کوچیکه لاک هم کلی مواد داخلش بچه هعی دستشو میزاره دهنش

میکنه تو دهنش

نه عزیزم هنوز خیلی زوده براش خوب نیست

چرا عزیزم داره زیر ۲ سال خیلی زوده برای بدنش سم‌محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان سمرا و نی نی مامان سمرا و نی نی هفته سیزدهم بارداری
مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی