خیلی دوس دارم واسه دخترم لاک بزنم شما میزنین؟

۶ پاسخ

نه،بهتره نزنی شیمیاییه بچه هم مدادم دستشو میکنه تو دهنش،من دختر بزرگم تا دو سالگی نزدم.کوچیکه هم تا حالا نزدم

اگه دستشو دهنش میکنه نزنی بهتره

من یبار زدم همین چند روز پیش

من ناخونای پاشو لاک زدم ی نوع لاک بچگونه هست ببریش حموم هم پاک میشه ازونا میزنم براش

گوش های دخترت سوراخ کردی

منک دختر ندارم ولی خب شیمیایی نزن براش

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹هاله ماه مامان ماهلین🥹هاله ماه ۱ سالگی
مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی