مامانا پلارژین چرا زده بالای یکسال ؟؟

۳ پاسخ

اره منم ۲ روزه ب دخترم میدم چاره نداشتم

البته روی اونم یکسال به بالا زده ولی دکتر به پسرم داد

باید پلاژین کیدز بگیری

سوال های مرتبط

مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی
مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 مامان كيـان🩵نـيهــان🩷 ۶ ماهگی