۴ پاسخ

من پسرم دوماه بودسرفه شدید و آبریزش بینی و گرفتگی داشت ازاین قطره دادم خیلی عالی جواب داد زیر ۶ماه باید نیم سی سی هر ۸ساعت بدی اگه بچه تب نداشته باشه

من از دکتر پرسیدم گفت الان مجاز شده

نه من میدم به پسرم شربتش برای بزرگ سال قطره برای زیر دوسال

چون چاره دیگه ای نداره

سوال های مرتبط

مامان 💙 آرمان💙 مامان 💙 آرمان💙 ۱۵ ماهگی